שרטוט פרטי בניין

במידה ואתם זקוקים לאנשי מקצוע אשר ישלימו בעבורכם שרטוט פרטי בניין, הרי שחברת אדריכלות לאדריכלים היא הכתובת הנכונה בעבורכם. חברתנו מתמחה במתן שירותי שרטוט ואדריכלות למגוון רחב של לקוחות בכל רחבי הארץ, אשר כוללים למעלה מ – 2500 אדריכלים. זאת בנוסף ליזמים, לקוחות פרטיים וסטודנטים. חברתנו מקפידה על הענקת השירות המקצועי והאיכותי ביותר, זאת תוך כדי מתן מענה ויחס אישי בעבור כל לקוח ועמידה במצבי לחץ ולוחות זמנים צפופים.

שרטוט פרטי בניין – מה הוא כולל?

קריאתו של שרטוט פרטי בניין תעניק לכם את האפשרות להכיר לעומק את כל היבטי המבנה, בעוד שיצירתו של תכנון זה תאפשר לכם להתאים את המבנה החדש לצרכים ולדרישותיו של הלקוח בצורה המדויקת והבטוחה ביותר. שרטוטים מסוג זה יכללו לרוב את הפרטים הבאים:

·                     איטום

·                     ריצוף פנים וחוץ

·                     ציפוי קירות

·                     קירות ומחיצות

·                     מדרגות

·                     גגות שטוחים ורעפים

·                     אקוסטיקה – קירות ותקרה

·                     קירות מסך

·                     דלתות עץ ופלדה

·                     חלונות עץ ופלדה

·                     פיתוח חוץ

·                     תפרים בבנייה

חשוב לציין כי שרטוט פרטי בניין חייב להתבצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים ואמינים אשר יכולים להתחייב לעבודה מדויקת אשר עונה הן על צרכיו של הלקוח והן על כלל נהלי הבטיחות והאישורים הנדרשים לשם תחילת עבודות הבנייה בפועל.

עושים את הבחירה המקצועית מכל

חברת אדריכלות לאדריכלים מספקת ללקוחותיה ליווי מלא ושירות מקיף אשר נוגע בכל התחומים החשובים והרלוונטיים בעבור יצירת התכנון האדריכלי המקצועי ביותר. חברתנו מכירה את כלל העבודה הצפויה ממנה, זאת לרבות תורת הבנייה, החומרים המומלצים לשימוש, כתב הכמויות ואף בעלת ניסיון רב ביצירת תכנית עבודה אשר תואמת את הקנ”מ שלה.

אדריכלות לאדריכלים עוסקים במגוון רחב של פרויקטים, לרבות דירות פרטיות בבנייני מגורים, מבני ציבור, מבנים גדולים, תכנון מבני ציבור, השתלבות בקניונים, מבנים ניידים וקבועים ועוד. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברתנו עוד היום וליהנות משירותי התכנון והשרטוט המקצועיים והאמינים ביותר בתחום האדריכלות.

 

שרטוט פרטי בניין

תפריט